Vad tycker ni?

Hej sötnosar =)  Hur har eran dag varit? Min har varit FULLSPÄCKAD!
Har varit på jakt efter ett par sexiga trosor hela dagen eftersom att min pojkvän fyller år imorgon och jag vill vara lite "sexig" då. Hittade till en början ingen men efter ett tag släppte det lös. Hittade ett par asläckra som jag köpte i tre olika färger, tyvärr fanns det inga mer :/



Vad tycker ni? Om man vill hotta upp det lite kan man ta hjälp av en blöja därunder. Då får man en rumpa som måtte heta duga och killen blir helt kreeejsie! ;p



(Klicka på bilden för att göra den större)


Kramis på er alla!

Kommentarer
Postat av: sofia

hahaha! roligaste bloggen på länge!

2008-06-19 @ 02:29:33

Dina ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0