Ensam hemma!=))

Hejhej ALLA våra fantastiska läsare :))
Nu är det såhär att jag är ensam hemmaaa lol!! och ska typ ha  feeest :D Alla ni som vill får komma!!!! Självklart bjuder jag på skumpa och sånt där (så rik som jag!)
Asså ni fattar inte hur jag ser fram emot de här, kommer bli så kul och självklart kommer ju tidningen Min häst och fotar *jippie* Gjorde ett repotage om min blogg idag med dom och det kommer bli så bra, så goungar ni får passa på och läsa Min häst när den kommer ut. Så fetch tidning btw!

Nu ska jag sitta här och fortsätta tanka filmer olagligt *hehe* NEee!! Skoja bara de får man ju inte göra och jag menar.. Vem har inte råd att köpa filmer? Själv köper jag ca 4 filmer per dag, känner att jag behöver koppla av ibland och se film när alla mediamänniskor ringer hela tiden och vill intervjua mig... Men ska iaf ställa upp på en till intervju imorgon som jag kommer publicera i bloggen.  ;p



Nåja älsklingar, skriver mer imorgon.. Puss!

Kommentarer

Dina ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0