Mys med gullego!

Igår var det myspys med bubben som gällde för min del. Gullego och Louis är alltid så gulliga med varandra. Inga bilder från igår heller, vi var ju fullt upptagna efter att ha varit ifrån varandra i typ tuuusen år! Han hade köpt tusen små söta påsar innehållande saker åt mig i sthlm! Blev nog mest glad över Jimmy Choo skorna jag fick, silvriga! Bara såååå fetch! Fick ju lite D&G underkläder och så också, även det väldigt smakfullt, såklart!

Och ikväll blir det bio med gullis! Vad är en bra bio-outfit?
Tänkte ta typ Tigerjeans som ger mig sår på höftbenen och som mest troligt kommer göra mig steril,
kanske de nya versace stövlarna som gör att jag får ligga i fotbad fem timmar efteråt,
korsetten som gör att jag spyr upp allt jag äter, men vad fan, jag ser i alla fall smal ut
och sist tänkte jag mig något i stil med gucci skjortan och det nya diamanthalsbandet som kostar en förmögenhet men som jag gärna tappar! :)  Vad tror ni? Lite casual sådär!

XOXO! / J-Girl! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

XOXO.. Gossip Girl wb

2008-01-21 @ 19:33:48

Dina ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0