Favorit outfit i repris!

Det här är helt rätt i vinter och till våren sötnosar!

image33

Jacka, Mc Kinley
Vitt linne från Vila
Gul kofta från Vila
Gråa mjukisbyxor, SSS
Gula foppatofflor från Team Sportia
Ni kanske inte ser det, men det hänger ut ett rosa headset från min jacka.
Det har jag inte köpt på second hand som alla mina vänner från övre östermalm tror.
Jag har faktiskt målat det själv,
SÅÅÅÅ FETCH!


Till våren kommer det komma mer den här avslappnade stilen. Alltså, skippa allt som har med jeans, höga midjor och benvärmare att göra. Nångång måste ju vi kvinnor också få vara som killar och gå i samma jeans hela livet och pendla mellan 3 olika tröjor.. (talar nu inte om alla killar, men dom flesta..) Sååå, mitt tips till er är: kom till skolan osminkade, ofixat hår, oplockade ögonbryn, halvfettigt hår och med gårdagens strumopr.

Kommentarer
Postat av: elin

sluta skriva så fetch, om ni ska driva, så gör det ordentligt.

2008-01-21 @ 21:35:38
URL: http://loveeachday.blogg.se
Postat av: Shaw

Ni driver inte på ett roligt sätt.. Allt blir bara överdrivet och i slutändan ser det faktiskt inte ut som att ni driver alls.

2008-01-22 @ 11:46:51
URL: http://melloncollie.blogg.se

Dina ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0